Inte riktigt jul?

Imorron är det julafton och enligt mig så har inte julkänslan infunnit sig ännu.
Visst, vi har bakat och pyntat och lyssnat på jullåtar i evigheter nu men den vill som ändå inte infinna sig! Allt var bättre då man var liten...
Jag tror inte att jag kommer få så mycket julklappar i år, mest pengar.
Fast i och för sig så såg ju min önskelista ut såhär:

  • Hårinpackning
  • Svart nagellack från IsaDora
  • Knappnålar
  • Sminkkurs
  • Pengar

Sjukt kul va?
Jätteroligt att ge?

Idag har jag i alla fall gjort Jonnas julklapp färdig, jag säger inte vad det är ifall hon skulle läsa det här men jag tror inte att den kan riktigt mäta sig med förra årets julklapp ändå, tyvärr.

Nåja, nu håller jag på med min farbrors juklklapp vilket ska bli två tecknade bilder på mig och min syster, kommer lägga upp bilder på det senare när det är klart.
Ni kan få den här tills vidare, en skraffering som jag gjorde i skolan...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du skämtar, önskade du dig knappnålar?



Vet du vad jag gjorde häromdagen?! Jag stod på Åhléns och höll i en jättesöt ask med färgglada pärlknappnålar som jag tänkte köpa till dig, men när jag skulle gå till kassan tänkte jag: "Men hur kul är det att få knappnålar av sin kompis?!". Alltså haha xD va fult

2008-12-24 @ 10:53:06
Postat av: Jonna

Din önskelista är ju till och med tråkigare än min, och mina föräldrar tyckte jag hade önskat mig för lite :P

2008-12-24 @ 10:54:44

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0