Mellandagsrea

Idag var jag med pappa, Jullan och Jenny på stan och skövlade butikerna som hade mellandagsrea.
Egentligen så hittade jag inget på rean men jag köpte dock en del grejer i alla fall

  • Blå/vit WCT-tröja från Addidas
  • Enormt söt, svart, hög, veckad kjol från H&M
  • Potion 9 från Sebastian
  • Försvarets hudsalva

Jag lägger kanske upp bilder imorron.
Pappa hittade däremot en hel del grejer, tre skjortor, två tröjor och ett par skor, allt sammanlagt till det futtiga priser 1949 svenska riksdaler. Det är inte klokt.
Då känns alltså inte mina fynd riktigt lika listiga, men sak samma! Jag kan ju alltid spara mig till Stockholm. Eller rättare sagt, jag sparar mina pengar till Stockholm.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0