Monsterargt

Vet ni hur arga jag och mamma och pappa vart i natt kring halv fyra-fyra?!
Jo, vi vart jättearga!
Vet ni varför vi vart jättearga?
Jo, för att Oscar (den sömnmarödören) skickade ett jäkla sms till mig halv fyra och min telefon låter var femte minut efter att man har fått ett sms. Jag vaknade dock inte men mamma och pappa låg i sängen, vakna som små möss och morrade i sin stillhet över mobilens ihärdiga plingande.
Till slut var mamma så förgrymmad att hon ringde upp den så hon kunde hitta den.
DÅ vaknade jag och vart jättestressad och sprang och svarade men ingen var där.
Sen kunde ingen somna igen för alla var så arga och vakna p.g.a. detdär jäkla sms:et!

Fast jag somnade dock efter typ en timme... Men jag var fortfarande arg.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0