No mellandagsrea for young people?

Åh, idag har vi haft träning och sen hade vi släktmiddag här.
Det har blivit en form av tradition numera att vi åker och är hos nån på jul och sedan på annandagen bjuder vi på middag. Himla jobbigt faktiskt.
Idag startade mellandagsrean och jag har allmän ångest över att jag inte har hunnit gå på den för det känns som att alla grejer jag eventuellt kommer att vilja ha är slut och så vidare.
Därför ska jag berarbeta pappa och övertala honom om att Luleås alla affärer är rätta platserna att spendera morgondagen på, för jag har ju ett stort behov av nya grejer nu efter många månaders sparande till en laptop som jag typ inte kommer att köpa utan det blir nog att spara dom till något annat. Kanske en KOL födelsedagspresent till mig själv då jag fyller 18?
Nä, jag är bara ledsen för att jag inte fick åka på mellandagrean idag. Pinsamt.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0