Ord, ord, ord...

Jag har sån otroligt, jäkla irriterade soleksem på bröstkorgen från i lördags då vi sålda hamburgare med laget på Porsörundan. Det kliar som bara den ska ni ha klart för er.
Jag har egentligen inget att säga men jag bloggar mest för att fördriva tiden.

Snart får vi veta ifall skolan kommer få pengar att skicka några elever till London på praktik till hösten. Jag hoppas självklrt på att få åka dit. fatta hur kul det skulle vara, att vara i London i tre veckor. Tre veckor av en massa mode och shoppa och kanske lite turistsevärdeheter. Och när man är där i tre veckor hinner man säkert ockå gå på de lite mindre gatorna och kika efter roliga affärer. Åh, jag hoppas verkligen att jag har tur coh får åka om nu EU-någonting vill ge skoln en massa pengar. Man skulle få boende och mat och buss betald, det enda man skulle behhöva var fickpengar.
Ikväll har vi ingen normal basketträning utan ska ha bodypump med Lina och Johanna på Hälsans Hus kvart över fem. Jag slutar fem så det kommer bli lite småjobbigt att hinna dit ner ännu en gång. Jag är inte så förtjust i Hälsans Hus något mer. Förut tyckte jag om den, varför vet jag inte.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0