På samma dag som Hitler

Idag har jag bara varit med pappa. Han var konstant irriterad så länge vi inte var i bilen.
Vi skulle köpa presenter till Jullan som fyller år på måndag och det var ett ypperligt tillfälle att göra det idag då hon själv vistas i Kåbladis. Nåja, pappa hatar affärer och det var vad vi underhöll oss med hela eftermiddagen.
Jag köpte mig en muffinsplåt, mörk choklad och minimashmallows för jag ska göra chokladmuffins med det i (självklart får inte muffinsplåten plats i muffinsarna, den ska jag ju använda att grädda dom i!).
Jag berättar inte om vad Jullan ska få ifall hon skulle råka läsa det här, men jag har i alla fall valt allt.
Så jag menar... Det kan ju inte gå fel, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej, precis :P



Men va rool med sånna muffins, du kanske får ta med din jäkla plåt hit nån gång så kan vi baka färgglada muffins hela dagen lång och sen käka upp alla :)



eller så springer jag själv och köper en plåt, för jag har alltid velat ha en..

2009-04-17 @ 19:07:32
Postat av: Jonna

Jag gjorde som du sa och ställde mig med hälen mot en vägg, och fick då 22,5 cm istället för 23,2 cm som jag fick första gången jag mätte x)

2009-04-18 @ 22:28:18
URL: http://fashiongeeks.blogg.se/
Postat av: Jonna

Nu är det dags att skriva mer, och riiita? :) eller nåt annat roligt färgglatt.

2009-04-20 @ 16:44:32
URL: http://bringdanger.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0