Lustigkurre som han är...

Jag tänker bli kompis med min nya kompis i London som är jättesöt och töntig.
Han är jättesnäll och har glasögon och spelar squash och är datanörd, så söt kille. Vi satt och pratade till det började ljusna i natt och han är verkligen jättetrevlig. Men när jag väl gick och la mig sov jag fragmentalt och alla mina drömmar var på engelska och rätt skruvade. Sen när jag vaknade och klev upp (efter alldeles för få timmar) tänkte jag på engelska och höll på att börja prata med mamma på engelska.
Engelska, engelska, engelska, engelska!

Nä, nu ska jag sova och drömma ännu mer på engelska.


Kommentarer
Postat av: Jonna

hiiihiihihihii va roligt :D den där engelska snubben jag hittade var ju jättetråkig! x)

2009-04-28 @ 19:54:06

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0