Solbacka

Nu har många dagar passerat utan att jag har sagt ett knyst. Bara för att jag har varit i stugan.
Det vart en himla massa båtåkande, men det gör ju inget för jag tycker om att åka båt. Vi fiskade lite då det ösregnade hemskt och vi kunde inte åka hem för det tar en kvart med båt (och vi hade ju åkt dit med båt!) så vi fick gott fiska vidare. Jag fick mig en gädda minsann och Jonna drog upp två harrar, Jullan fick också en harr men den var så liten att hon var tvungen att kasta tillbaka den igen.
Igår var det väldigt fint väder även i stugan så jag och Jonna tog den lilla plastbåten och rodde tvärs över älven till en bäck och promenerade lite där och när vi kom tilbaka ville Molle också åka båt, så det fick han göra också. Han tycker om att åka båt.



Och sedan åkte jag och hon hem med min farbror och gissa vad vi stoppade i oss i Arvidsjaur?
EN JÄTTEGOD MJUKGLASS!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0