A little bit awkward...

Åh, jag insåg just att jag har sovit ca 12-13 timmar i natt.
Jag och pappa hade ett praktgräl igår så jag gick in på mitt rum och hade inte mycket att göra så jag la mig i sången och sov. Jag kan gissa att klockan var kring halv sju eller något sånt. Sen vaknade jag vid tio men somnade igen och sov fram till åtta då jag verkligen inte kunde sova mer.
Och nu är hon halv nio.
Det som är positivt med det hela är att jag fick, vad som såg ut som en ytterst tråkig, fredagkväll att gå utan ansträngning.
Fast nu känns det som att jag förlorade en massa tid som jag kunde ha använt till något annat mycket mer roligt och bättre än att sova bort hela kvällen.
Fast Jonna och Jenny var på skoterkurs hela kvällen och Jonna hade fått hem kissen...
Äh, sak samma.
God morgon


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0