Dance of the sugarplum snowfairy

Åh, idag har snön formligen vräkt ner och viden har blåst alla dumma små, miljardtals snöflingor som envisades med att åka in i mitt hår, mina ögon, min mun, mina öron och så vidare, så nu är mina händer och fötter kalla som isbitar.
Vi slutade 11.10 men nu är jag på skolan eftersom jag måste vänta på bussen plus att jag ska gå och ta foto till mitt nya leg. Jättekul eftersom hela jag ser ut som skit.
En annan sak... På Bild och Formen håller vi på med målningar i akryl eller oljefärg och jag hatar det. Jag är skitkass på att måla med färg och blirt det lättare med kladdikladdfärg?
NÄÄ!
Nåja, nu ska jag väl börja dra mig härifrån och in mot stan så jag kan ta det där jäkla fotot innan jag åker hem.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tre stjärnor på höften :D

2009-02-05 @ 14:35:18
URL: http://lisacarinab.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0