I want to go out, but this kid keep blocking me...

Det är verkligen jättekasst att jag är sjuk och inte kan vara ute. Det är så otroligt fint väder idag och jag får bara vara inne och sitta vid datorn.
På skolan är det friluftsdag så de får ju ha det trevligt i det fina vädret.
Det jag kan hoppas på är att inte vara sjuk på lovet utan bli frisk innan dess.
Nåja, nu ska jag fortsätta med min Kultur- och stilhistoriauppgift. Jag ska nog ladda upp bilderna efter att jag har gjort klart dem. Titeln på arbetet är "Hur klädmodet förändrades under Rokokon, 1720-1770".
Dock vill jag väl inte påstå att bilderna är underbart vackra, de är snarare ganska skisslika.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0