Det faller lite snö...

Nu på senaste tid har jag inte suttit något vid datorn nästan och jag är nästan stolt, hehe. Det har dock blivit desto mer tv-tittande och det är ju kasst för min statistik om man tänker tillbaka på förra hösten då jag inte hade tittat regelbundet på tv på hela hösten. Jag snittade kanske 3-4 h i veckan, vilket var lite mot ungefär vad en del jag känner som snittade på två dagar eller mindre...
Jaja, min poäng är att jag är en oaktiv bloggare.
Men jag lovar att jag ska skriva ett till inlägg idag och sen får vi se närnästa blir, jag måste nämligen skriva om mitt shoppingäventyr med Jenny i fredags.
Dock ska jag gå och göra mig i ordning för att ta med skotern på en liten åktur, kanske får sällskap av självaste jultomten och påskharen (Jenny och Jonna).


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0