MKO

Nu sitter jag på skolan och ska snart ha MKO, jag är inte riktigt hundra på vad det innebär, men vi håller i alla fall till i datasalen. Jag tror att det är datoriserad mönsterkonstruktion... Men jag är ju som sagt inte säker.
Jag har gjort jättemycket idag på fodret till jackan och det börjar faktiskt likna något.
Nu har jag bara kvar att sy infodringar, snölås på ärmarna, en innerficka, eller två egentligen och sen är fodret redo att sättas fast i redsten av jackan som för övrigt inte består av mindre än typ 30-35 delar som inte är ihopsydda ännu.
Så jag räknar nog med att precis hinna till deadlinen, tisdag (?) v. 11.
Men när den börjarse mer ut för världen kanske jag delar med mig av några bilder... Men bara kanske...

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0