Breathe in the toxic air of love

Hej kamrater.
På torsdagar slutar jag 11.10 vilket innebär att jag får sitta och vänta på bussen hem till 14.14 då jag bor ute i bushen. Jag kan ju dock åka en omväg till Boden och sedan hem, men då måste jag betala mina pengar som jag är väldigt glad i att spara om jag ska vara ärlig. Men idag käde jag bara "Nää, nu ska jag hem!" så jag åkte till Boden.
Men nu går jag händelserna i förskott, jag hann gå lite i Luleås alla boutiquer och köpte lite förnödenheter; Ett halsband, en BH, örhängen och en almanacka.
Jag var tvungen att vänta på ännu en buss i Boden så jag kilade in på Åhléns och hittade mig en finfin tröja minsann!

 

  • Svart/vitrandig tröja med 3/4-ärm från Åhléns, 89,50
  • Svart almanacka från Gallerix, 59
  • Svart BH med spets från H&M, 129
  • Örhängen i silver och svart från H&M, 39,50
  • Halskedja från Glitter, 60

När jag skulle försöka pressa in örhängena i hyllan bredvid de andra örhängena upptäckte jag att det knappt fanns någon plats ty det fanns sådana mängdrer av  smycken, framför allt örhängen.

 Det här var bara en bråkdel av alla örhängen, jag kanske 30 par till. Skulle man räkna rikedom i form av örhängen skulle jag vara ganska rik med andra ord.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Den såg inte svart/vitrandig ut på bilden hmm.. Men i alla fall, du har varit i farten och shoppat som en galning :P



Vi har beställt guitar hero nu, det kommer nästa vecka nån gång så du måste komma och trumma lite x) Men det känns som att vi inte träffats på hur länge som helst, och det är mitt fel för jag har så jäkla mycket i skolan just nu. Bajs.

2009-01-29 @ 21:21:08

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0