I am tired since last night...

Igår hade Jenny ett dunderkalas för att fira sin sweet sixteen-dag som egentligen inföll i måndags. Jag kom till henne kring sju och så satt vi och väntade på att Jonna skulle komma så att Jenny någon gång skulle få öppna sina presenter som jag hade bringat.
Av mig fick hon ett paket som innehöll en After Eight-ask som Jenny misstog sig för att innehålla After Eights, fast när jag påpekade att hon borde öppna den vart hon gladare då hon insåg att däri låg ett axelband till gitarren.
Det andra från mig var väldigt stort, det innehöll Jenny själv.
Det bjöds på gott fika och många goda skratt när Jens var med och spelade Med andra ord och inte kunde vad mammas pappa var för något. Ja, roligt var det i alla fall.
Sorgligt nog för Sundströmsyskonen förlorade det varenda omgång, men det var bara bra tyckte jag. Jag gillar att vinna... Nej, nu är jag i mitt sinne inte så allvarligt lagd.
Jag tror att Jennys familj tyckte att vi var lite jobbiga när vi alla tre (Jens kunde nog inte tåla förödmjukelsen) försåg och med Jennys alla gitarrer och riffade loss (hahahahaha, vad mobbat uttryck) till klockan två på natten. Men det var ändå lite småbra för nu kan jag i alla fall lite mer än förut.

Det var gårdagen, idag har jag bara hunnit kliva upp innan pappa sa "Äugh! Nu ska vi ut och köra skoter, du följer väl med?" och det ville jag ju.
Vi har köpt oss en ny skoter. Eller den är ju inte sprillans, men den är ny jämfört mot dom vi har haft förut.

Yamaha Viking RS Professional, fast våran är inte en -09:a utan en -06:a.
Jag kunde inte låta bli att prova hur fort den gick och med tanke på att det är en bredbandare tycker jag att 140 km/h var kanska mycket...

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0