Fredag

Okej, nu kommer det utlovade inlägget.
I fredags skulle jag åka till Boden och lämna ett nytt foto till mitt nya leg. Anledningen till tat jag var tvungen att åka till Boden var att vi hade lämnat in alla papper där efter nyår, så jag skulle bara behöva fixa ett foto på fredag.
Sagt coh gjort, jag tog mig till den enda fotoautomaten och betalade de nödvändiga sjuttio kronorna och maskinen tog fotona men fick jag ut bilderna? Nej.
Jag väntade länge innan jag ringde numret som stod på automaten och hon rådde mig att vänta ytterligare fem minuter och sedan ringa om inget hände. Hände något? Nej.
Så jag fick snällt gå in på banken och kungöra att maskinen var dum i huvudet.
Så jag och Jenny (som jag hade träffat) gick på Åhléns så jag kunde köpa ett par tröstörhängen och en ring innan vi åkte hem till Unbyn igen.
På kvällen skulle vi se Plannja men jag var på onormalt shoppinghumör så jag övertalade min vän att gå på stan med mig innan, och om jag ska vara ärlig så var hon inte särskilt svårövertalad.
Jag köpte två tröjor från JC, en svart kabelstickad cardigan och en grå väldigt urringad top.

 

Den grå färgen på tröjan stämmer egentligen inte riktigt med verligheten, men den är i alla fall lite åt det brungröna hållet.

Kommentarer
Postat av: jonna

ååh jc, min favoritaffär :P där jobbar ju killen som flinar åt mig

2009-01-28 @ 09:20:23

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0