Good morning herr Horst

Jag vaknade 8.10 av att Molle slängde sig in genom min sovrumsdörr som någon Rambo eller nåt, bara för att han vart ledsen då mamma åkte till jobbet. Sen la han sig i min nybäddade säng och tog upp halva sängen. Klarvaken som jag hade blivit, bestämde jag mig för att kliva upp och putta ner Hunn på golvet.
Så vad skulle jag göa när jag väl var vaken vid den synnerligen okristliga tiden?
Jo, jag la mig i soffan och degade ett tag tills jag kom på att jag inte suttit något vid datorn på år och dagar. Sagt och gjort, jag satte mig här och nu har tiden rusat iväg.

Förresten är det bestämt nu, jag och Jonna åker till Stockholm den 11:e augusti.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0