Russian roulette is not the same without a gun

Äntligen en dag med fint väder! Det kan jag intyga att det verkligen behövdes för att hålla moralen och humöret uppe (moral och humör är ju nästan samma sak i den meningen om jag inte har fel?). Gårdagen var också rätt fin, då spenderade jag två timmar på mitt eget Kreta tillsammans med Lady GaGa, Hunn, bröderna Norén med band, Harry Potter och Elmo. Det var mig en salig blandning, men det var mysigt. Dock sken solen molnfritt i kanske 45 min.
Mitt eget Kreta är vad jag kallade våran altan eftersom det luktade så mycket heliotrop, rosor och kryddor. Precis som det gjorde på hotellet på Kreta.
Idag låg jag i solen i en timme eller lite mer med samma vänner om man bortser från att Molle inte fick ligga bredvid mig denhär gången och att jag låg på gräsetdenna gång eftersom det var på tok för varmt för att kunna ligga på altanen utan den, vid den här temperaturen, obligatoriska vindbrisen.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0