297 riksdaler

Jag följde med när mamma och Jullan skulle klippa sig i Boden och hade en liten tanke på att köpa ett par solbrillor i Wayfarer-stuk och ett läppstift i chllirödaste rött.
Det vart att vi åkte till Luleå efteråt och jag köpte ett par satinglänsande leggings från H&M, ett stort vitt linne från Gina Tricot och ett läppstift (chili red) från IsaDora. Dock glömdejag helt bort att gå in på DiVA och kika om de hade kvar några spetsbodys från Cheap Monday. Jag är helt över öronen förälskad i den finfina, svarta bodyn och MÅSTE bara ha den innan sommaren är slut så att jag kan ha den till linnet.
Jag som egentligen inte tycker om att köpa saker från Gina Tricot eftersom att jag tycker att kvalitén är dålig. Inte direkt på tyget utan snarare på sättet de är ihopsydda. Lite dåligt tycker jag. Men idag hittade jag ju som sagt det där linnet och det var finfint och precis vad jag har letat efter. Och när jag skulle betala så fanns det ingen prislapp och den skulle kosta 129 men när hon knapprade in nå siffror och klickade lite på datorn så fick jag betala 49 kronor.
Inte illa kära vänner, inte illa!


Kommentarer
Postat av: Jonna

ska du ha ett vitt linne ovanpå spetsbodyn? Men då syns den ju inte?

2009-07-25 @ 14:53:12

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0