Som ett barns tankar

Jag har en ny mission. Att få Jonna att börja om med basket.
Vet inte om hon är helt med på det, men jag har i alla fall börjat fila på den ty jag drog med henne ut och sprang idag. Inte så fruktansvärt långt, men nog för att bli svettig i alla fall. Jag känner att min kondition håller på att köras i botten just nu. Jag hade inte sprungit sen förra lördagen coh det känns illa. Styrketränat hr jag inte gjort de senaste tre veckorna heller, så jag är nog rätt obiff numera.
Jag menar, vem har någonsin varit mer biff än jag?!
I alla fall så ska jag nog bli bättre på träningsfronten för det kommande året kanske blir det sista med Avan. Inte för att jag vill sluta utan för att det kan hända att laget läggs ner när folk börjar flytta. För jag är rätt säker på att en del i laget kommer flytta till nästa höst. Jag kanske flyttar om jag kommer in på typ Textilhögskolan i Borås eller något annat intressant. Annars bor jag nog kvar ett tag innan det är dags att flytta.
Nä, jag vill inte tänka på det för jag vill inte bli vuxen, inte det minsta!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag var helt slut i en kvart efter att jag kom hem, jag var tvungen att lägga mig på badrumsgolvet (vågade inte lägga mig nån annanstans ty jag var så svettig xD). Nu har jag ont i hjärtat.. så du kanske fattar hur dålig kondis jag har, som en 80-åring ungefär (inte en sån där gamling som springer 1 mil om dan utan en vanlig kakätande 80-åring)

2009-06-08 @ 22:31:50

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0