The hills are ALIVE!

Det har varit så skönt de senaste dagarna, bara glida omkring och slösa pengar.
Badat på Nordpoolen, solat med Jonna, köpt glass och så vidare.
Igår åkte vi till Boden för att se Movits! och.. Ja, för att se Movits!
Men vi gick till scenen alldeles för tidigt och råkade hamna där då Elmo skulle spela. De var riktigt bra live om jag får vara ärlig. Jag har aldrig sett en så liten man i så tighta brallor hoppa så högt!
De hade kanske inte deabsolut bästa låtarna men energin på scenen var det inget fel på. Sångaren Magnus Ekelund (som är Elmo, bandet vet jag inte riktigt vad de hette, förmodligen ingenting eller Elmo de med... Eller Elmos band) for som ett härvelkors och hoppade och sprang och pekade. Nä, det var kul. Basisten var sjukt söt. Jag vet inte om han var bra eller inte för jag kan inte avgöra det då jag inte kan spela ett enda instrument eller sjunga en sång utan att döda någons öron. Men han dansade fint.


De hade nån boll som man kunde gå på vattnet med. Som Jesus i en hamsterboll.


Lina och Johanna var spårlöst försvunna.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0