Fashion

I helgen har jag varit på farmors 70-årskalas i Umeå. Nog för att vi bor grannar, men hon ville att hennesbror skulle kunna vara med och kruxet är att han bor i Umeå och sitter i rullstol så alla fick åka dit istället. Helt okej minisemester ändå för nu har jag träffat dear av min släkt som jag har träffat annars max tre gånger i mitt liv.
Nåväl, jag hade i alla fall världens mest lyckade outfit på kalaset men tyvärr har jag ingen bild på det, kanske att det kan komma upp någon bild senare någon dag här i veckan. Förhoppningsvis.
Det var i alla fall en svart, kort 60-talsklänning med kinakrage och löstagbar rosett, lila strumpbyxor, mina nya superfina, hgklackade skor och så hade jag toppat det hela med Jonnas supersnygga kavaj som jag lånat. Ja, helt otroligt lyckat var det om jag får vara ärlig.
På tal om kläder så köpte jag ju en del grejer i Göteborg när jag var där för några veckor sedan. Ett par höga jeans från Topshop, en stor T-shirt från Carlings, en boxT-shirt från Zara och en tunika från Rut m.fl.
Ja, det var väl vad jag hade att säga.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0