Sovstress

Okej, jag borde egentligen sova, men jag är alldeles för uppe i varv och stressad och arg för att kunna gå och blunda.
Jag håller på att stressa ihjäl mig över mitt dumma Kultur- och stilhistoria-arbete, men orkar jag göra det dånär jag har en massa ledig tid?
NÄE!
Och sen kom mitt sidentyg till Sverige för någon dag sedan... Det vart lite dyrare än jag trodde, nästan 6000 för 47 meter. Lite jobbigt. Inte för att jag inte har pengarna, utan mer för att 6000 spänn är mycket för mig. Jag blir ju glad bara av den ynka tusenlappen som hamnar på mitt konto varje månad. Nä, nu måste jag punga ut med mina surt förvärvade stålar.
Fast jag får vara glad att det inte kostade mer. Siden är dubbelt så dyrt i Sverige.

Och är det någon som känner till en bra låt som dom vill tipsa om så är ni alla fria att höra av sig, behöver nämligen lite låtmaterial till en liten minikonsert som ska äga rum någon vecka efter påsk.

Ciao


Kommentarer
Postat av: jenny

JAA, visst var den gullig? :D

2009-03-10 @ 22:43:21
URL: http://morningpaperdirt.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0