Ett långsamt farväl

Det här kan vara det sista ni hör drån mig... Eller i alla fall det sista ni hör från mig på en vecka.
Tänk en hel vecka utan min blogg! Det måste vara en sorgens vecka.
Nä, inte riktigt kanske, men jag komme ratt ha en massa att göra. Modevisning på onsdag och genrep hela dagen i morgon. Och sen direkt till Stockholm efter visningen. Sista utgången typ 19.45 och planet går 21.00 så det blir lite stressigt. Sen sova hos min moster innan jag åker till Göteborg för att spela basket ända tills på söndag. Eller jaa, lite shopping och Liseberg har jag ju tänkt hinna med.
Så det är med sorg jag skriver detta och hoppas på att alla inte kommer sakna mig. Eller ja, typ alla som skulle kunna sakna mig följer ju med till Göteborg förutom min familj och Jonna.
Nåväl, ha det bra ifall vi inte hörs!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0