Göteborg i korthet

Modevisningen gick fint. Jag kom fram till Göteborg och var skitsur.
Sen vart det bättre och vi hade kul ända tills på söndag då vi var tvugna att åka hem. Vi åkte dessvärre ut redan i åttondelsfinalen eftersom vi spelade så slarvigt och okoncentrerat i slutet. Riktigt surt var det, men det var ju vårat eget fel så... På kvällen vart det Liseberg och alla roliga saker där, dock inget spel för mig plus att ingen ville åka Uppswinget eller Uppskjutet med mig, men det var roligt i alla fall.
Och så hejade vi på Gladans 91-killar så de tog sig till final. De var riktigt duktiga må jag säga, ingen coach eller något som kunde hjälpa till utan de fick klara sig själva, men det gjorde de ju riktigt bra verkade det som. Tyvärr hjälpte inte ens våra röda ballonger dem att vinna finalen så de fick silver.
Sen vart det dags att ta tåget hem och vilkakomme rinte in i våran kupé om inte silvergossarna själva?
En mycket angenäm kväll om jag får säga min åsikt, även fast jag alltid förlorade i alla lekarna...


Jag och Jenny käkade glass på kvällen när det var iskallt och folk kollade konstigt på oss.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0