Känn inte efter så mycket, det är då det känns

Jag kom att tänka på en sak. Jag har nästan alltid sagt "Känn inte efter, det är då det känns" vilket kan appliceras i olika situationer. Jag personligen ville se det som att man inte ska stanna och klaga hela tiden, men det kan ju också tolkas som att man inte ska släppa någon in på livet i rädsla att såras.
Det är inte så att jag är rädd för att komma folk nära, även fast det ibland har blivit lite av den effekten, men det är inte riktigt för att jag har tänkt "Åh, shit! Jag måste sluta innan den här personen lär känna mig nog bra för att möjligtvis såra mig!" utan mer för att jag har lärt känna människan i fråga nog bra för att inse att vi inte går så bra ihop.
I alla fall. Det är bara en liten sak jag har tänkt på.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar på din kommentar:

Ja, man anmäler sig för att vara med i konst i det gröna och sen betalar man en avgift. Oturligt för mig så passerade jag sexton-årsgränser förra året då avgiften bara var 65:- eller något och nu är det 250:- istället XD

2009-05-29 @ 21:54:49
URL: http://amandasylvia.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0