SPRING!

Stadsmaran idag gick väl hyfsat. Bättre än förra året men sämre än mitt mål. Jag var en minut och en sekund för sölig för att kunna sätta 59:59, vilket var mitt maxtidsmål ellervad man ska säga. Jag siktade i alla fall på mindre än en timme om ni inte fattade min lustiga mening. Jag sprang alltså på 1:1:58.
När jag kom hem stod huest tomt som en godisask efter att man ätit upp alla godisarna, så jag krattade gräset på baksidan. Mest för att mamma tvingade mig i morse och dels för att det var så ett fint läge att glassa i bikini för att samla på sig lite obefintlig färg. Jag blir ju inte brun som ni vet.
Nåväl, nu vet jag inte riktigt hur kvällen artar sig för mina päron är inte hemma ännu s jag kanske ringer Jenny för att få lite sällskap... Jo, jag ringer henne.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0