Tristessgatan 12

Om någon mot förmodan läser min blogg så har ni nog märkt att jag varit borta ett litet tag.
Jag orkar bara inte skriva, så ni som mot förmodan brukar klicka in hit ska ni inte bli alltför besvikna när ni ser att jag har oskrivit i bloggen på ett tag, för just nu vet jag inte om jag orkar med bloggen också. Det är så mycket som ska hinnas med så vi får se hur ofta det blir.
Allt kretsar just nu kring basket, skolan och att hålla mig varm. (För det är så nedrans kallt!)
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Jag tränar nu Avans 96-tjejer igen med Hanna den här gången, varje onsdag innan våran träning. Vi får se hur länge det tar innan jag blir ännu tröttare. Just nu är jag så trött att jag inte kan somna på kvällarna. Fråga mig inte hur det går till, men jag sover för lite.
Höst känns så trögt, långt och mörkt. Jag är smått hysterisk över att jag snart gått ut gymnasiet och vet inte vad jag ska göra efteråt. Jag är rädd att jag failar mitt PA genom lathet och att vi gör en kass modevisning så alla skrattar åt oss.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0