Två dagars ängslan

Nu känner jag mig lugnare än tidigare idag.
Imorse ringde min körskolelärare och sa att jag måste göra mina körskortstester, annars skulle jag inte få skriva provet på torsdag. Så jag vart jättestressad och gjorde två prov direkt jag kom till skolan, tur att jag inte började förrän 10.40 och bussen är i Luleå 8.59. Jag klarade bara det ena vilket betydde att jag bara hade ett kvar, och nu när jag gjorde det alldeles nyss klarade jag det. Med bara två fel, INTE ILLA!
Men nu har jag inga tester kvar, ILLA!
Så jag ksa ringa dit imorgon och prata med honom och höra vad jag ska göra eftersom jag fortfarande har ett repetitionstest och ett sluttest att klara innan jag bör skriva det riktiga på torsdag.
Åh, jag vill verkligen klara provet! Annars kommer jag dö. Inte riktigt så, men jag kommer helt klart må dåligt. Håll tummarna för mig resten av tiden innan provet.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0