These boots are made for walking

Jag har köpt mig nya fina skor. Jag tror inte Jonix gillade dem så mycket men jag tycker de är fina. De är lite robotaktiga (även kallade futuristiska) i svart fejkskinn och nät med peeptoe och perfekta klackar och platå på 1,2 cm (uppskattningsvis). Tyvärr hade de inte de underbaraste skorna med dragkedjor och shit som jag så gärna ville ha, i min storlek, men de här var nästan lika fina. Storlek 35-36 är verkligen inte praktiskt, alla fina skor tar slut innan de ens har kommit in på hyllorna!



Sen köpte jag ett par leggings från H&M som jag har gått omkring och undrat över om jag gillar eller inte. Det riär ett par ribbstickade som ser ut som långkalsonger, men som ändå är fina på något sätt... De fanns i grått och svart, jag köpte gråa eftersom jag tyckte de var läckrare då man såg strukturen.
Nu saknar jag bara en stor grov herrkavaj att ha till.

Och idag bar jag i Boden (hör och häpna!) och hittade faktiskt ett jättefint tyg på Olssons tyger som kostade mig 60 pengar för två meter, vilket var rena klippet. Så så småning om ska det bli en klänning, måste bara sy klart Hennys balklänning och Hugos byxor och pyjamasar. Det känns inte lika lockande, men det måste göras i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Jonna

The curse of the small feet, som sagt :P

2010-03-04 @ 17:07:13

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0