And I'm going out tonight

Är det fler än jag som har drabbats av en nästintill fullständig handlingsförlamning?
Det hjälps inte heller av musiken ur högtalarna...
Jag har en del att göra men även sådant som jag tycker om känns jobbigt att ta itu med, som att rita. Jag ska rita en bild men jag orkar inte börja, inte anstränga mig eller något alls.

Nåväl, jag ansträngde mig i all fall till tusen idag. Gjorde sådant som jag tycker jättemycket om och det kändes riktigt bra. Vi var i Hälsans Hus och sprang runt, runt och kastade omkring en boll.
Yep! Basketmatch mot Bergviken och vi vann med 22 poäng. Det känns som att vi är på väg åt rätt håll igen efter förra veckans sjunka-genom-jorden-match mot Gammelstad. Vi spelade riktigt bra trots den höga foulnivån som domarna tillät och kunde till slut stoltsera med ett finfint resultat.
Dock blev jag väldigt ledsen å Linas vägnar ty hon verkar ha vridit om knäet igen och det är inget roligt för då lär mycket av säsongen gå rätt i sopkorgen.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0