We all give love and then take it back

Uhujja! Härligt väder men jag är inne.
Är det någon annan som också har lagt märke till den lilla detaljen att dagen känns så otroligt mycket längre när man kliver upp tidigt? Det känns som tat den här dagen har varit två dagar. Jag tänkte "nu borde väl klockan vara rätt mycket? typ sex-halv sju?" och när jag kollade på klockan visade den tjugo i fem.
Jag har klippt gräsmattan så det stod härliga till, sen kom Jonna och delgav sina eventuella Stockholmska utsvävningar och kände sig lustig. Sen gick hon igen. Varför vet jag inte men hon sa nåt om att jag var dum i huvudet.
Nä, inte riktigt... Hon hade minsann tänkt gå och köpa sig en finfin en kamera.
Nåväl, lite som jag hade att göra gjorde jag flätor över hela mig.
Såhär:


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0