Ett redigt hålligång att vänta

Åhoj!
Jag har ont i huvudet vilket inte bådar gott inför Jonnas kalas. Men jag har knaprat huvudvärkstablett och kommer förhoppningsvis vara fit for fest snart.
Jag har fixat håret och duschat, tvättat mina kläder och väntar nu bara på att tiden ska gå så jag någon gång får fixa håret klart, ta på mig linser, sminka mig och byta kläder och promenera upp till födelsedagsbarnet (som förvisso fyllde år för nästan två veckor sedan) och kasta paket på henne.
Jag är mucho less och kan inte lägga mig ner med risk för att mista fluffighets- och rakhetsfaktorn i mitt hår, så jag får helt enkelt sitta här och laska. Vad nu laska är.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0