Klänningar

Varmt och klibbigt och jobbigt är det allt.
Jag och Jonna var och badade på Nordpoolen där Jenny jobbar för tillfället och jag har bara betett mig som Rosie i Georgia Nicholson-böckerna, med andra ord mycket underligt.
Jag höll bland annat på att skämma ut mig inför Jennys nya vän genom att säga "Vi är enbenta pirater" när hon presenterade mig. Jag vet inte om folk inser att jag har en skruv lös vissa dagar och kan därför inte säga allt jag tänker på när jag träffar okändingar.
Jag vill visa mina nya klänningar som jag har fått för jäkligt budgetiga summor.


Egentligen en gammal, stor skjorta som jag fått av farmor, men jag är mer fashion än så så jag sätter ett sketacoolt bälte i midjan minsann!
The Beatles täcker för övrigt upp klänningen.


Reainköpt klänning från H&M, 80 spänn. Inte illa?

När jag ändå höll på att budgetshoppa köpte jag även en lätt tan:ande hudkräm och ögonskugga och nagellack för halva priser. Inte är det så illa heller!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0