Vickan stör sig på...

Okej, nu kommer vi till subjektet "Lärare" med särskild inrikting "Mattelärare".
Min kära mattelärare sa till mig förra veckan att jag kanske skulle få göra en VG-prövning idag och att hon skulle skicka ett mail om det vart av. Hon hade inte hört av sig igår så jag mailade till henne och frågade om jag skulle göra något och så vidare. Då får jag tillbaka ett mail idag där det står "Vi går igenom andragradsekvationer idag ohc tlar om det ska bli någon  prövning senare"
Fattar ni?!
SENARE!
Jag skulle få göra den där jävla prövningen idag om det skulle bli av och jag behöver inte nån förbannad genomgång av jäkla fucking andragradsekvationer! Jag kan räkna med såna så mycket som det behövs för att klara nationella provet och det var allt jag behövde för att klara kursen!
Åh, vad jag hatar henne nu, för jag måste ju gå dit och få konfirmerat "Ja, du får göra en VG-prövning nästa vecka" och det innebär att jag måste vara kvar till fem på tisdag när jag annars hade slutat halv två.

GREAT!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0