Alla som inte dansar har svinsjukan!

Jag tänkte "Nä, jag kommer aldrig få svininfluensan, det är bara skrämselpropaganda". Gissa vem som sitter hemma med grisnäsa nu då? Jo, jag själv.
Igår var den värsta dagen någonsin, jag gick omkring med 39 graders feber hela dagen och orkade inte göra något utom att sova och klaga på hur ont jag hade överallt. Nu känns det bättre men i morse var nog ändå värst. Jag vaknade med 39,5 graders feber och ville väldigt gärna duscha (för det brukar kännas lite bättre när man har fått duscha) men plötsligt höll jag på att svimma. Så förflöt de närmaste tjugo minuterna, att jag höll på att svimma stup i kvarten, så jag fick gå och lägga mig igen.
Men nu känns det i alla fall bättre, jag har ingen värstinghög feber längre och jag håller inte på att svimma och jag har inte ont i huden något mer. Fast det blir nog ändå ingen basket för mig i helgen, vilket jag hade sett fram emot jättemycket.
Och hur vet jag att jag har svininfluensan då? Jo, jag har alla symptom utom kräkningar och diarré och så ringde vi vårdcentralen och de sa att om man har symptomen så har man svininfluensan. Kasst.

Kommentarer
Postat av: dani

hahahahahahahaahha den var bra.

det kanske blir lite varning för rullstolen när alkoholintaget sätter fart? :D

2009-10-23 @ 23:25:31
URL: http://justdani.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0