I keep it cool like eskimo chicks on Discovery Cannel

Plannjamatchen igår sög. De förlorade med en poäng mot jumbolaget.

Vi däremot, förlorade inte idag mot Övertorneå, vi vann med 29 poäng. Vivar åtta spelare och jag fick en massa speltid trots min förkylning. Det gjorde mig inte så mycket ändå, jag klarade mig, men det var inte någon supermatch för min del. Amanda däremot hade en finfin dag och satte personligt poängrekord och en finfin block som hon claimar gjorde hela matchen för hennes del.
Direkt efter matchen skulle jag och Hanna döma 96-tjejernas match mot Övertorneå. De förlorade stort tråkigt nog, men jag fick i alla fall mitt domararvode. Det är bra ty jag ska använda slantarna i Barca!!! YEAH HARDCORE!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0