Inventering

Jag inventerade och städade ur min garderob igår och insåg att jag har sjukt mycket kläder. När jag hade tagit bort en massa kläder som jag aldrig använder har jag kvar i garderoben;

12 cardigans/zip-tröjor
16 långärmade tröjor
19 T-shirts
21 linnen
5 par jeans
3 par shorts
12 kjolar
20 klänningar
3 blusar
4 västar
2 kavajer

Då har jag en massa träningskläder där också, och annat som jag inte ides räkna, och som sagt rensade jag ju ut en massa kläder därifrån också. Och jag räknade inte med allt jag har i smutstvätten heller, men det är nog alltiod ett ungefär lika stort antal plagg i tvätten, är det inte?

Men jag ligger lite på latsidan vad gäller högklackade skor... Jag har bara fyra par.
Det rättfärdigar ett par till va?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du hade fått mina, om dem inte varit förstora för dig också :/ skor alltså.



Det där om stockholm,, jag vet!!! Känns helskumt ju!! waargh! Jag har ju aldrig varit där med nån annan än dig, och min familj :P

2010-03-04 @ 17:09:10
Postat av: Jonna

alltså 12 cardigans xD jag har typ en :P

2010-03-29 @ 22:25:32

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0