Jag kungen är över alla här

Har nu börjat på universitetet, än är det inte spännande. Mina lärare verkar lite cheesy men brukar inte alla engelskalärare vara det?
Nu håller Åhléns på att sälja ut och har just nu 50% på hela butiken, vilket medför att alla kunder blir som tokiga och bara kastar sig över alla grejer i butiken innan de kastar dem på fel ställe alternativt gömmer dem någonstans. Dessa hemskheter resulterar i att jag får gå och stresstäda (de få sekunderna) jag inte står i kassan och bara matar på. Idag var jag på skönhetsavdelningen och det var det verkligen kaos. Min nya värsta mardröm är dessa vita parfymteststickor.
Detta fick mig alltså på lite smådåligt humör idag. Men när jag kom hem kollade jag min mail, ett nytt mail från en butikschef på en butik i Boden som kommer trycka upp tygpåsar med mina bilder. Vilket gjorde mig mycket glad.
Sen kollade jag upp ett nummer som jag hade fått ett samtal ifrån men som jag inte hade kunnat svara på då jag jobbade. Det var från Clive Russel som är en frisörsalong i Skellefteå. Om det är vad jag tror så blir jag mäkta glad.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0