Jag är en sur, gammal bittertant... Typ

Nu har jag fått en till försenad julklapp, ett nagellack. Precis ett sånt som jag ville ha.
Fast de andra juklapparna var inte direkt något att hurra för, ju äldre man blir desto tråkigare blir jularna tycker jag... Jag kommer nog sluta som någon sur tant som kidnappar julen eller nåt...
Nä, jag vill inte bli det, jag ska ge bort en massa fina och braiga klappar istället så andra blir glada och sen gå och känna mig bitter i hemlighet.
Och snart bär det ju iväg till Täby Basketcup vilket ska bli en hel massa rolighet, bara åtta dagar kvar. Det känns dock som att hela lovet går ut på att vänta på att åka dit och sen är det slut, men jag ska försöka att göra något under tiden så att man slipper känna ågest över att man inte har gjort något.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du har fortfarande inte fått min försenade julklapp, den ligger i min garderob nu, inslagen och allt. Det var meningen att den skulle komma tillsammans med teet

2008-12-25 @ 23:53:53

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0