Något att hänga i granen

Nu har det varit jul igen. Eller ja, den varar ju än några dagar men nu är den värsta persen över i alla fall. Jag klarade mig igenom gårdagen utan större problem, det var faktiskt ganska trevligt även fast vi firade med världens dragigaste människor... Farmor, farfar, mormor, Torleif, mamma, pappa, jag och Jullan. Och så Mr Moll förstås.
Årets julklappsskörd liknar min önskelista väldigt mycket, inte så diger och kul med andra ord.

  • Tjocksockar från farmor och farfar
  • USB-minne och DiorShow mascara + ögonskugga från mamma och pappa
  • "Den som inte tar bort luddet ska dö!"-bok från min kusin Hugo (första gången jag såg boken trodde jag att det stod "Den som inte tar bort Ludde ska dö!" för övrigt)
  • En bok om "Onda Pingviner" av Jonna
  • Plannjatuta från Jullan
  • Påslakansset från farmor och farfar och från mamma och pappa
  • Hångel-te från Jonna
  • Långkalsonger från farmor
  • Och en massa pengar

Tur att det är mellandagsrea och att vi ska till Täby om åtta dagar så att jag kan använda pengarna då... Nog för att jag nog kommer att spendera en hel del här i Luleå också...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag har sett den där ludde-boken och undrat vad det är för nåt :)

2008-12-25 @ 16:23:21

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0