Underbara jodpurs

Idag var jag på stan med mamma och Jenny och jag letade ett par jodpurs till mig själv.
Jag är verkligen kär i sådana skodon för tillfället. Jag hittade ett par som skulle kosta mig 600 spänn på nedsatt pris men dom satt ganska illa men ack så fina dom var.
Nåväl, jag har rätt mager plånbok för tillfället (när har jag inte det?) så det kändes som att 600 spänn för ett par skor som inte riktigt sitter som en smäck kan vara ganska hårt så jag bestämde mig för att gå vidare.
På Din Sko hittade jag ett par underbara jodpurs som både såg och satt mycket bättre än de på Zotano, kruxet var bara att den minsta storleken var 37 och det var för stort. Ibland hatar jag verkligen mina fötter.
Nåväl, vi åkte hem efter att ha köpt en mascara från Max Factor och ett par joggingbrallor från Northbrook och väl hemma kom jag på den briljanta idén att beställa dom från internet.
Så nu har jag gjort det.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0