Lagom för en tönt...

Nu sitter jag här hemma och har lov i min ensamhet. Eller SÅÅÅ jätteensam är jag inte eftersom att mamma också är hemma, men det räknas inte riktigt. Jag vet inte vad jag ska göra så att jag tror minsann att jag ska ta och spela The Sims 2. Det har jag inte spelat på år och dar!
Och på tal om The Sims... Jag måste köpa The Sims 3 när det kommer ut (4 juni i år), men dock är det väldigt irriterande att det tar så lång tid, releasen har ju blivit framflyttad X antal gånger redan. Ja, jag blir så arg.
Nåväl, time att spela The Sims!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag hittar inte första skivan så jag kan inte installera det på datorn!! #@¤#@!!

2009-04-08 @ 19:06:30
URL: http://bringdanger.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0