Molotov Jive

En synnerligen tråkig dag inleds med en massa Molotov Jive.
Jag har aldrig hört Molotov Jive förr, men jag har i alla fall inte missat något särskilt. De ska visst spela på STUK Resturang & Bar i Luleå den 30 april. Det som däremot är positivt med Molotov Jive är att de har en synnerligen söt trummis, Johan Hansson. Det är han som ser lagom wannabe-knarkig. Tja, alla utom han längst till vänster då... Men han står som andra från vänster och är söt.



Men jag måste ändå säga att de inte slår varken Sugarplum Fairy eller Mando Diao. Jag tror tyvärr att de inte ens slår Håkan Hellström tyvärr. Jag lyssnar knappt på Håkan Hellström...
MenKolla den här videon. Man blir ganska så glad av den.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0