Jag is pepping up inför Stockmos!

Nu är jag inte lika stressad längre, för nu har jag hunnit med allt som skulle hinnas med förutom att klippa gräsmattan. Men det kan man ju ta en annan dag.
Jag beställde lite kläder såhär på kvällen för att lugna mina nerver lite. En finfin kavaj, typ likadan som Jonnas. Trist, jag vet, men nödvändigt. ALLA coola flickor måste ha en snygg kavaj. Sen beställde jag en efterlängtad svart spetsbody och ett par oemotståndligt söta knästrumpor med spets och satinband, nästan äckligt söta faktiskt.



Le kavaj vizz much high expectacions! (läs med låtsasfransk brytning)

Kommentarer
Postat av: jenny

den var fin :)

2009-08-06 @ 21:36:28

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0