Alla var som fast i 1900-talet.

Som en del kanske vet så firade Lärkan (Hermelinskolan) 100-årsjubileum med fika till alla lärare och elever och även maskerad där man skulle klä sig efter valfritt årtal mellan 1909-2009.
Alla som ville skulle klä sig i exempelvis 60-talskläder. Man skulle med andra ord klä sig i ett årtal. Uppriktigt sagt trodde jag inte att det skulle vara så många som klädde ut sig, men det var otroligt många. Jag ångrar så innerligt att jag inte också gjorde det för de flesta var så fina.
Jag vart uppriktigt förvånad när jag skulle gå för att skriva ett småföretagande-prov och möttes i dörren av en killa klädd i frack, hög hatt och käppförsedd.
Alla var helt coola, så synd att jag var tvungen att åka till Boden.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0