Basket, basket, basket

Igår spelade vi mot Vråken. Jag vet inte hur mycket vi vann med, men vi vann i alla fall... Och det var nästan med 30 poäng. Det var en hel del fula saker som var allmänt förekommande från den Vråkiska sidan. Fasthållningar, osportsliga fouler och hårslitningar. Och det var en väldigt ful sekvens där som jag var inblandad i. Jag hade klantat mig och ramlat ner på golvet i försvar och jag låg vid baseline ungefär. Vråken skjuter coh ingen tar returen så jag får på nåt vänster tag i den och genast kommer en Vråkenspelare och sättter sig på mig. Lite förvirrat dömde domaren knuff på henne. Ganska så skönt att vi vann för nu kommer vi som sämst trea.
Men det kommer vi inte för vi ska vinna de två återstående matcherna och om vi vinner båda resulterar det i en, som minst, andraplats. Tja, allt beror i princip på om Antnäs vinner över Höken.
Äh, det är jättekonstigt. Vinner vi däremot bara mot Antnäs med minst tre poänkommer vi tvåa om vi samtidigt förlorar mot Höken. Nä nu ska jag sluta tjata om den där jäkla serien, jag får själv huvudvärk av att bara tänka på hur vi måste spela och så vidare.
Men det är lite lustigt, för vi har aldrig varit ett topplag men helt plötsligt har vi chans på att vinna serien.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0