"High heels...

...They've got me falling down on my knees..."
Eller jaa, jag KAN ju gå i högklackat men...

Just nu spelas High heels på jättehög volym och förundras över hur jäkla bra något så simpelt som bara bas, trummor och trumpet kan åstadkomma och väntar bara på att mamma ska vråla åt mig.
Ja, det gjorde hon. Nu fick jag dra ner på volymen.
Men viss musik ska spelas på hög volym.
Eller ja. Det var visst lite gitarr också.

Nåja, jag har inte hunnit/idats uppdatera min blogg under helgen då vi har spelat match båda dagarna. Vi vann båda, den mot Gladan med 50 poäng och den mot Arvidsjaur med 19 poäng. (tror jag minsann)
Nåväl, i fredags fann jag det här på mitt skåp.



Och såhär såg det ut i korridoren. Man vart mäkta glad när man kom in.



Sååå... Nu ska jag alltså äta middag lite innan träningen.

Kommentarer
Postat av: jenny

jaa, den är så BRA :)

2009-02-16 @ 17:17:06
URL: http://morningpaperdirt.blogg.se/
Postat av: jenny

fast jag tyckte att du glömde nämna Gustafs fina stämma, för den är ju trots allt också med i låten :P

2009-02-16 @ 17:30:27

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0