I want you so hard, I want you so good

Åh, jag har tillbringat kvällen med att kolla på forever21 och har hittat att de har SÅ mycket bättre och snyggare grejer än asos. Usch vad jag ogillar asos numera.
När jag kikade visade det sig att jag ville ha typ tusen grejer, men här är de jag helst ville ha


Okej, jag har inte matchat ihop en massa saker utan bara tog de som jag vart kär i...
Här är några väskor som jag inte kunde bestämma vilken som var finast.


Härligt att de kanske, KANSKE kommer till Sverige.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nä väskorna var hur söta som helst, den gröna och rosa var finast. Haha igår var jag på elgiganten och kollade lite på Nintendo DS Lite, sen kom jag på mig själv med att hålla upp jackan mot den limegröna nintendon för att se om de matchade x)

2009-02-11 @ 19:08:09
URL: http://fashiongeeks.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0