I'm sooooo hardcore!

Egentligen är inte jag någon asos-tjej, men nu tänkte jag "Oj, vad länge sen det var jag kollade på asos! Det måste jag göra!" och så gjorde jag det.
Jag tycktes mig minnas att de hade ganska fina kläder på asos, men jag vart otroligt besviken och irriterad. Alla sidorna var fulla med ganska fula och allmänna tingestar som man egentligen inte kollar på ordenligt för att de är så tråkiga.
När jag då satt där tänkte jag "Vem fan ids kolla igenom alla dom här jäkla sidorna med skräpkläder?!"
Sen kom jag på att jag själv faktiskt gjorde det.
Här är ett urval på fula kläder som fanns att hittas.

 What's up with såna där kappor egentligen?!
Jäkligt konstig längd plus att den var ful upp mot bröstet och axlarna.


 Se på den här skinnjackan, vad är fel?
Jo, man kan inte försöka göra en "söt" skinnjacka genom att ge den frackbröst och puffiga ärmar både vid axlarna och vid manchetterna. En skinnjacka lever på att den ser lite cool och tuff ut, inte att den är som en jäkla söt mashmallow eller nåt sånt!


Fast de hade ju en del lite fina saker också...
 Ryggen på den här kappan var så otroligt fin!
Nog för att jag inte skulle använda den ofta men...

 Och den här galet söta klänningen skulle jag inte säga nej till då mitt favoritdecennium är 60-talet.

 Tänk vilker killercombo det skulle bli om man hade den här kavajen till en söt klänning, exempelvis den ovanför eller något annat sockersött.

 Och slutligen de här knäppa skorna!
Vad kan man säga egentligen? Roliga som få.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du har så rätt så rätt, den där skinnjackan såg verkligen mobbad ut xD

2009-02-04 @ 19:16:34

Vad tycker du?

Namn:
Klicka här om du är lat

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din historia:

Trackback
RSS 2.0